.

Karnival Futsal KRIM Kelantan 2013

Posted on
  • by
  • IKATAN MUSLIMIN MALAYSIA - Kelantan
  • in
  • Label: ,

  • Sabtu, 7 Sept: Sebanyak 16 kumpulan remaja berumur 18 tahun ke bawah telah menyertai Karnival Futsal anjuran Kelab Remaja ISMA (KRIM) Kelantan bertempat di 7F Futsal, Peringat. 

    Motif utama penganjuran karnival ini ialah untuk memperkenalkan KRIM di kalangan remaja tempatan dan mengetengahkan peribadi muslim berakhlak dalam permainan serta patuh pada undang-undang, jelas Abdul Rahim Osman selaku pengarah program tersebut.

    Menurut Mad Binjai yang bertugas sebagai pengadil perlawanan, inilah pertandingan yang amat menyeronokkan diri saya kerana akhlak para pemain sepanjang  perlawanan berlangsung sangat tinggi nilainya. Ia tidak sama dengan sesi pertandingan yang saya adili di tempat lain sebelum ini.

    Pertandingan selama tujuh minit sebelah itu telah dibahagikan kepada empat kumpulan dan dimenangi oleh kumpulan Qadisiyyah daripada KRIM Kelantan dengan membawa pulang wang tunai ringgit malaysia 250.00 berserta hamper dan sijil penyertaan.

    Manakala tempat kedua dimenangi oleh kumpulan Knight FC dan tempat ketiga pula diduduki oleh dua kumpulan iaitu Wanajitu F.C dan Brother F.C dengan kiraan mata yang sama.

    Turut hadir ialah YDP ISMAKB, ustaz Nik Ab Rahim Bin Nik Abdul Aziz dan Pengarah KRIM Kelantan Saudara Dr. Anas Aminin Abd Wahab.

    Disediakan Oleh:
    Abu Hafizoh
    Wartawan Media ISMA

     Lagi Gambar di FB Berikut:

    https://www.facebook.com/krim.kelantan/media_set?set=a.621502161222782.1073741826.100000890124721&type=1



    0 Komentar Pembaca:

    Post a Comment

     
    Hak Cipta Terpelihara : Media ISMA Kelantan di bawah pengawasan ISMAWeb.net